Regulamin
Regulamin sklepu internetowego W KRAINIE RADOŚCI
§ 1 Postanowienia ogólne:
1.
Sklep Internetowy W krainie radości działający pod adresem
internetowym wkrainieradosci.pl prowadzony jest przez: SuGroup Karol Kurowski, Słowak 11b, 95-070 Aleksandrów
Łódzki, NIP 9471897649.
2. Administratorem danych
osobowych przetwarzanych w Sklepie Internetowym na potrzeby realizacji
niniejszego Regulaminu w celach, w zakresie i w oparciu o podstawy i
zasady wskazane w polityce prywatności opublikowanej na stronie wkrainieradosci.pl, jest Sprzedawca. Korzystanie ze Sklepu, oraz związane z tym podanie danych osobowych (za
wyjątkiem przypadków wymienionych w polityce prywatności) jest
dobrowolne.
3.Regulamin określa zasady zawarcia i wykonania umowy
sprzedaży Towarów znajdujących się w Sklepie oraz zasady korzystania ze
Sklepu.
4.Sprzedawca może porozumiewać się Kupującym, a Kupujący ze
Sprzedawcą poprzez pocztę e-mail biuro@wkrainieradoci.pl,
telefonicznie pod numerem 728 908 555 (od poniedziałku do piątku w godz.
od 10.00 do 18.00), pisemnie listem oraz osobiście w siedzibie
Sprzedawcy.
5.Wszystkie ceny Towarów zamieszczone na stronie
internetowej Sklepu podawane są w złotych polskich i zawierają podatek
VAT, nie zawierają kosztów przesyłki.
6.Sprzedawca ma prawo do zmiany
cen Towaru, wprowadzania oraz wycofania Towarów, udzielania rabatów na
poszczególne Towary oraz przeprowadzania i odwoływania promocji w
Sklepie. Nie ogranicza to w żaden sposób praw nabytych przez Kupujących;
tj. zmiany nie dotyczą Zamówień, które zostały złożone.
7.W celu
umożliwienia pełnego korzystania ze wszystkich możliwości Sklepu,
Kupujący może się zarejestrować. Rejestracja jest dobrowolna i nie jest
konieczna do składania zamówień w Sklepie.
§ 2 Definicje
1.
Sprzedawca – SuGroup Karol Kurowski, działająca pod adresemwkrainieradosci .pl, NIP 9471897649, adres: Słowak 11b, 95-070 Aleksandrów Łódzki.
2. Sklep – serwis internetowy należący do Sprzedawcy, dostępny pod domeną www.wkrainieradosci.pl
3. Kupujący – każdy podmiot składający Zamówienie w Sklepie (Konsument lub przedsiębiorca).
4.
Konsument – osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedawcą czynności prawnej
(umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu) niezwiązanej bezpośrednio z
jej działalnością gospodarczą lub zawodową (art. 221 Kodeksu cywilnego).
5. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
6. Regulamin – niniejszy regulamin.
7.
Rejestracja – jednorazowa czynność, polegająca na założeniu przez
Kupującego konta, dokonana z wykorzystaniem panelu administracyjnego
udostępnionego przez Sprzedawcę na stronie Sklepu.
8. Towar – produkty prezentowane do sprzedaży w Sklepie
9.
Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego zmierzające do zawarcia
umowy sprzedaży Towarów na odległość za pośrednictwem Sklepu,
określające co najmniej rodzaj i liczbę Towarów.
§ 3 Składanie Zamówień
1. Zamówienia dokonywane za pośrednictwem strony internetowej Sklepu można składać przez całą dobę.
2.
Sprzedawca umożliwia składanie Zamówień za pośrednictwem serwisu
Sklepu wypełniając interaktywny formularz Zamówienia (dodając wybrany
Towar poprzez ikonę „Dodaj do koszyka”, po czym przechodząc do zakładki
„Koszyk zakupów” i wykonując kolejne czynności techniczne w oparciu o
wyświetlane na stronie komunikaty i informacje, aż do kliknięcia
przycisku „Złóż zamówienie z obowiązkiem zapłaty”).
3. Anulowanie
lub modyfikacja Zamówienia jest możliwa przez Kupującego do czasu
rozpoczęcia realizacji Zamówienia. W tym celu należy skontaktować się ze
Sprzedawcą najszybciej jak to jest możliwe od złożenia Zamówienia,
mailowo lub telefonicznie. Nie narusza to w żaden sposób praw
Konsumentów do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od odebrania
Towaru.
4. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby realizacji płatności:
o
przelewem na rachunek bankowy: 43 1870 1045 2078 1005 5552 0001,
należący do: SuGroup Karol Kurowski, Slowak 11b,
95-070 Aleksandrów Łódzki
o przy odbiorze osobistym w siedzibie Sprzedawcy.
o Przelewem i kartą, za pośrednictwem systemów PayU
5.
Kupujący dokonujący zapłaty przelewem powinien zapłacić za Towar wraz
kosztami dostawy w terminie 7 dni roboczych od złożenia Zamówienia. Po
tym terminie oferta Sprzedawcy nie jest wiążąca.
6. Koszty dostawy
doliczane są do ceny Towaru i ponoszone są przez Kupującego (z
wyjątkiem osobistego odbioru Towaru, gdzie koszty te dla Kupującego
wynoszą 0,00 zł), według cen określonych przez system Sklepu w trakcie
składania Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat kosztów dostawy
zawarte są w zakładce „Dostawa” na stronie Sklepu.
§ 4 Realizacja Zamówień
1.
Warunkiem realizacji Zamówienia złożonego przez Kupującego jest
podanie przy wypełnianiu interaktywnego formularza prawdziwych danych
osobowych i kontaktowych (umożliwiających weryfikację i potwierdzenie
przyjęcia Zamówienia do realizacji).
2. Zamówienia rozpatrywane są
w ciągu 2 dni roboczych, z wyjątkiem Zamówień złożonych w dni
powszednie po godz. 14.00, w soboty, w niedziele oraz święta. Te
zamówienia rozpatrywane są w ciągu 2 dni roboczych następujących po
dniu, w który Zamówienie zostało złożone.
3. Procedura realizacji
Zamówienia zostaje uruchomiona po potwierdzeniu przyjęcia Zamówienia do
realizacji; w przypadku Zamówień płatnych przelewem następuje to nie
wcześniej niż po zaksięgowaniu zapłaty ceny na koncie Sprzedawcy.
4.
Maksymalny czas realizacji Zamówienia wynosi 14 dni roboczych. W
przypadku ewentualnego dłuższego czasu realizacji Zamówienia Kupujący
jest o tym niezwłocznie informowany – jednocześnie Sprzedawca wskazuje
nowy termin realizacji Zamówienia.
5. Jeżeli Kupującym jest
Konsument, Sprzedawca wydaje Towar Kupującemu, nie później niż
trzydzieści dni od dnia zawarcia umowy, chyba że umowa stanowi inaczej.
6.
Dowodem dokonania zakupu jest paragon lub faktura VAT, które Kupujący
otrzymuje wraz z Towarem. Kupujący upoważnia Sprzedawcę do wystawienia
faktury bez podpisu Kupującego.
7. Sprzedawca realizuje dostawę
Towarów za pośrednictwem firmy kurierskiej. Możliwy jest także odbiór
osobisty przez Kupującego w siedzibie Sprzedawcy pod adresem Słowak 11b, 95-070 Aleksandrów Łódzki
8. Miejscem spełnienia
świadczenia przez Sprzedawcę jest wskazane przez Kupującego w procedurze
składania Zamówienia miejsce odbioru Towaru (adres dostawy).
9.
Odbierając dostarczoną przez kuriera przesyłkę Kupujący obowiązany jest
ją zbadać (na podstawie art. 545 § 2 Kodeksu cywilnego). W przypadku
uszkodzenia przesyłki Sprzedawca zaleca sporządzenie protokołu szkody w
obecności kuriera oraz niezwłoczne poinformowanie o tym Sprzedawcy. Brak
sporządzenia protokołu szkody nie jest równoznaczny z wygaśnięciem
prawa Konsumenta do złożenia reklamacji w zakresie uszkodzeń powstałych w
trakcie przesyłki; protokół jest jednak pomocny w procedurze
reklamacji. Brak protokołu uszkodzenia przesyłki może utrudnić
Konsumentowi dochodzenie ewentualnych roszczeń od Sprzedawcy oraz
ustalenie osoby odpowiedzialnej za uszkodzenie przesyłki. Reklamacje w
zakresie uszkodzeń powstałych w trakcie przesyłki złożone przez
Kupujących niebędących Konsumentami, bez załączonego protokołu szkody,
nie będą rozpatrywane.
§ 5 Rękojmia i gwarancja
1.
Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego za wady fizyczne lub
prawne zakupionego Towaru na zasadach rękojmi. Podstawa i zakres
odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta są określone powszechnie
obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym,
art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie
określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art.
556[1]– 556[3]
2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.
3.
Przed złożeniem reklamacji zalecane jest skontaktowanie się ze
Sprzedawcą za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie – pomoże to w
sprawniejszym rozpatrzeniu reklamacji.
4. Składając reklamację
Sprzedawca zaleca podanie danych kontaktowych Kupującego, numeru
Zamówienia, dokładne opisanie przyczyn reklamacji i żądań wobec
Sprzedawcy, a także dołączenie dokumentu sprzedaży bądź jego kserokopii.
Reklamacje złożone przez Kupującego niebędącego Konsumentem, bez
załączonego dokumentu sprzedaży, nie będą rozpatrywane.
5. Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany dostarczyć rzecz wadliwą do siedziby Sprzedawcy.
§ 6 Odstąpienie od umowy
1.
Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży Towarów zakupionych u
Sprzedawcy bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w
terminie 14 dni, licząc od dnia wydania Towaru (tj. od dnia od objęcia
rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę
trzecią inną niż przewoźnik).
2. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
o
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w
zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można
zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,
jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
o w której
przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na
swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
3.
W razie odstąpienia od umowy Konsument zobowiązany jest do zwrotu
Towaru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym
odstąpił od umowy.
4. Konsument ponosi odpowiedzialność za
zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w
sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i
funkcjonowania Towaru.
5. W przypadku odstąpienia od umowy
Sprzedawca zwraca Konsumentowi koszt zakupionego towaru, nie później niż 14 dni
od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu przez
Konsumenta prawa odstąpienia od umowy.
6. Zwrot płatności jest dokonywany na rachunek bankowy Konsumenta.
7. Do zwracanego Towaru zalecane jest załączenie przez Konsumenta kserokopii paragonu.
8.
Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru – zgodnie z
cennikiem przewoźnika, przy pomocy którego Konsument dostarcza zwracany
Towar do Sprzedawcy, tj. Konsument odsyła Towar do Sprzedawcy na własny
koszt, który nie podlega zwrotowi.
9. Kupujący nieposiadający
statusu Konsumenta nie ma uprawnienia do odstąpienia od umowy w terminie
czternastu dni. Wobec takich Kupujących zasady i terminy odstąpienia od
umowy regulują przepisy Kodeksu cywilnego.
§ 7 Ochrona danych osobowych i prywatności
1.
Kupujący wypełniając formularz Rejestracji/interaktywny formularz
Zamówienia oświadcza, że podane dane są zgodne ze stanem faktycznym.
2.
Wypełniając ww. formularze Kupujący wyraża zgodę na przetwarzanie
podanych danych w celu realizacji i obsługi umowy sprzedaży Towarów
przez Sprzedawcę, który jest jednocześnie administratorem danych.
3.
Dane osobowe znajdujące się w bazie danych Sprzedawcy nie są
przekazywane podmiotom nie uczestniczącym w realizacji umowy sprzedaży
Towarów.
4. Kupujący zgodnie z powołaną powyżej ustawą ma prawo
wglądu do swoich danych osobowych, możliwość ich poprawiania oraz
usunięcia. Sprzedawca zapewnia każdemu Kupującemu prawo kontroli
przetwarzania danych zgodnie z art. 32 ustawy o ochronie danych
osobowych.
5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże
brak zgody na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia zrealizowanie
zamówienia Kupującego.
6. Na stronie Sklepu są wykorzystywane
pliki cookies. Szczegółowe informacje na ich temat zawarte są w zakładce
„Polityka prywatności” na stronie Sklepu.
§ 8 Postanowienia końcowe
1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy
SuGroup Karol Kurowski a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu
art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z
postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy SuGroup Karol Kurowski a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art.
22[1] Kodeksu Cywilnego Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi.
3.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie
przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą
elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.